فراموشی مطلق ()()




























هم سلولی...



1) اهسته عادت کردم به نبودت.....اهسته فراموش کردم ......انکه روزی ارام امد......و تند رفت/ 2 ) چه ارامشی است وقتی بین این همه دو راهی زندگی اسیر باشی ....و یکی زیر گوشت میگوید بیخیال/ 3) وقتی کسی هست که بر صورتت بوسه ی مهر می چسباند.......نیازی نیست که اسیر دندان گراز شوی پس قانع باش/ 4) چه قدر بزرگ شده ای .......چه قدر خوب بزرگ شده با تو دروغ هایت.....واقعا درس دروغ را خوب یاد گرفتی......حالا به خود بناز که بزرگ شده ای/ 5)لازمه کنار بعضی ها نفس هم نکشی.....چون اگه کنارشون سبز بشی......سریع ریشت رو میزنن از بس به هوای پاک حساسن/ 6)ارزوی خیلی ها بود تو خیال خودش........اما همشون رو رنجوند ....اخه لیاقت نداشتن فقط لایق خودش بود......خوب وقتی تک باشی تو دنیا بایدم تک بمونی تو دنیا......هههههههههه 7) عشقی که به صدا زدن اسم کامل بشه ......عشق نیست........بازی گرگم به فریاده/ 8)اون قدر سر خستش رو شونه های خستمون تحمل کردیم تا جون که گرفت .........فراموش کرد صاحب شونه کیه/ 9)عشق یعنی اینکه اختیار بدی که جونت رو بگیرن.....اما اگه براشون جون دادی .....فراموشت که نمیکنن هههههههههه 10)یه وقتایی باید فراموش کرد یاد انهایی که با نبودشان فراموش کردند که هستی/ 11)کاش قلب ادما دیوار یادگاری نبود واسه بعضی ها.........اگه نبود فراموشی مطلق چه قدر زیبایی میداد به زندگی/ 12)بعضی ها رو باید تماشا کرد وقتی تو جاده های یک طرفه تخت گاز میرونن ......وباید فراموش کرد که دیگه وجود دارن/ 13)دوستت دارم هرگز نخواه که فراموشت کنم........من بی تو میمیرم/ 14)کاش اخر مسیر جاده های دلتنگی مان.........نوشته بود فراموش کن از این جا به بعد اجبار به از یاد بردنی/ 15)ساعت را کوک میکنم دقایق فراموشی ....نه تو من را و نه من تو را هرگز فراموشی/ 16)خدایا مجنونمان کردی فراموشمان نکن .......اگر از یاد بریمان.......هیچ کس به یاد نخواهد اورد که بودیم/ 17)خدایا بیا جلوتر خیلی نزدیک بیا .......به قاصدکت بگو که ........برساند به گوشش من هرگز نمی توانم فراموشش کنم حتی برای یک ثانیه در خیال/m.wgw

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 2 مهر 1392 / 12:23 /
- Online Support by www.1abzar.com --->